Verhuur

Het terrein van Scouting IJsselgroep is te huur voor jeugdverenigingen. Wil jij een weekend- of zomerkamp organiseren en ben je op zoek naar een mooie, ruime locatie? Dan ben je bij Scouting IJsselgroep aan het juiste adres. Het Troephuis en het Hordehol worden verhuurd aan jeugd- en jongerenverenigingen en andere scoutinggroepen. Ons terrein biedt daarnaast voldoende ruimte voor verschillende spellen. Onze unieke kampvuurkuil biedt plaats aan ongeveer 80 scouts.

Troephuis

Het Troephuis is het hoofdgebouw van Scouting IJsselgroep. Een gebouw met veel verhalen aan de muur en een gezellige sfeer. We gebruiken hem natuurlijk zelf in hoofdzaak voor onze wekelijkse activiteiten. In de zomer verhuren we het gebouw ook voor de zomerkampen van andere groepen.

Hordehol

Het Hordehol is het gebouw van onze welpenspeltak. Daarnaast wordt het Hordehol doordeweeks gebruikt door de buitenschoolse opvang Graaf Jantje. Het gebouw is in overleg te huren door jeugdverenigingen, onder andere tijdens schoolvakanties.

Terrein

Onze gebouwen staan in een erg mooi bos. Dit terrein wordt ook verhuurd en biedt plaats voor maximaal 50 tenten. Bij het huren van het gebouw kunt u gebruikmaken van de keuken en sanitair in het Troephuis.

1. Vlaggenmast
  2. Kampeerveldjes