Vrienden van de IJsselgroep

Scouting IJsselgroep heeft vele vrienden. Denk aan oud-leden, oud-leiders, voormalige bestuursleden, ouders van leden of anderen die op een of andere manier met Scouting IJsselgroep in contact zijn gekomen. Al deze mensen die nu niet meer direct actief zijn voor Scouting IJsselgroep, maar wel betrokken willen blijven, bieden we de mogelijkheid om lid te worden van de “Vrienden van de IJsselgroep”.

Waarom lid worden?

Vrienden van de IJsselgroep worden op de hoogte gehouden van het reilen en zeilen van de groep door middel van een uitgebreide jaarlijkse nieuwsbrief. Verder zijn ze van harte welkom bij bijzondere gelegenheden zoals het Sint Joriskampvuur (omstreeks 23 april). Ook zijn er zo af en toe de reünies, jubileumfestiviteiten en dergelijke waarvoor de Vrienden van de IJsselgroep natuurlijk uitgenodigd worden.

Door lid te worden van de Vrienden geef je de IJsselgroep een steuntje in de rug. Hiermee kunnen we huidige en toekomstige leden ook die geweldige scouting-ervaring bieden die jij ook hebt gehad.

Hoe word ik lid?

Lid worden van de Vrienden is eenvoudig. De ledenadministratie wordt bijgehouden door Geert Hiethaar.

We verwachten van de vrienden een jaarlijkse bijdrage van minimaal € 10,-. Dit kan worden overgemaakt naar NL28 INGB 0001 0157 85, ten name van Scouting IJsselgroep Gorssel, onder vermelding van “Vrienden”.