Ook partner worden?

Scouting IJsselgroep heeft 70 leden van verschillende leeftijden. Elke week spelen welpen, scouts, explorers en roverscouts begeleid door circa 25 vrijwilligers het scoutingspel.

Scouting IJsselgroep is een open, maatschappelijk betrokken jeugd- en jongerenvereniging, die haar leden een plezierige en uitdagende vrijetijdsbesteding biedt. In actief samenspel met leeftijdsgenoten wordt een bijdrage geleverd aan de vorming van de persoonlijkheid. Met respect voor zichzelf en hun omgeving leren leden eigen grenzen te verkennen en verantwoordelijkheid te nemen voor zichzelf, elkaar en de wereld om hen heen. Kernwaarden zijn: Vriendschap, Outdoor en Traditie.

Om deze visie te kunnen verwezenlijken doen we een beroep op onze eigen vrijwilligers die op basis van hun inzet bijdragen met de beschikbare materialen het scoutingspel van de jeugdleden uitdagend te maken. Om te kunnen vernieuwen en het scoutingspel op vele verschillende manieren aan te kunnen blijven bieden hebben we divers materiaal nodig. Daarom doen wij een beroep op u.

Contact partners

Voor vragen met betrekking tot partners kunt u contact opnemen met het bestuur via [email protected].