Huisstijl

Voor communicatie (binnen diensten en teams) kun je zelf de huisstijl toepassen, middels onderstaande hulpmiddelen. Heb je vragen? Dan kun je deze stellen via [email protected].

Logo

Het logo van Scouting IJsselgroep mag uitsluitend worden gebruikt voor Scoutingdoeleinden die gericht zijn op de ondersteuning en promotie van Scouting IJsselgroep.

Het logo mag alleen in ongewijzigde vorm worden gebruikt. Aanpassingen in kleur, tekst, vorm en toevoegingen aan het logo in kleur, tekst of vorm is niet toegestaan. Vergroten of verkleinen (hoogte en breedte in gelijke verhouding) is natuurlijk geen bezwaar. Het themalogo kent enkele losse elementen die te gebruiken zijn in visuele communicatie rondom Scouting IJsselgroep.

Kleurgebruik

Azuurblauw

CMYK
62/42/0/33
RGB
12, 64, 170
HEX
#0C40AA

Goud

CMYK
0/12/96/1
RGB
252, 221, 7
HEX
#FCDD07

Azuurlicht

CMYK 64/42/0/33  RGB 12, 64, 170  HEX #0C40AA

Azuurlichtst

CMYK 17/11/0/9  RGB 188, 202, 231  HEX #BCCAE7

Typografie

Het huisstijllettertype van Scouting Nederland en zo ook van Scouting IJsselgroep is Arial (10 punts). In vormgeving voor Scouting IJsselgroep kan gebruik gemaakt worden van een afwijkend lettertype namelijk Source Sans Pro (hoofden) en Poppins Light (teksten). Ook in officiële documenten kan als accentuering voor bijvoorbeeld titels gebruik worden gemaakt van lettertype Source Sans Pro (16 punts).

Templates

Ter promotie van Scouting IJsselgroep stellen wij documenten beschikbaar. Deze kun je hieronder downloaden.