Oliebollen

Scouting IJsselgroep verkoopt de lekkerste oliebollen van Gorssel, gebakken door Bakkerij TerpstraNaast olliebollen hebben we ook flappen en beignets.

De opbrengst van de oliebollenactie is dit jaar het algemene doel van de vereniging. Scouting IJsselgroep heeft als doel om de contributie laag te houden. Zo blijft scouting toegankelijk voor iedereen, zeker in tijden van oplopende kosten.

De oliebollen worden op 23 december geleverd.

Oliebollen, flappen en beignets

Levering

De oliebollen die via de website besteld worden. Ze kunnen afgehaald/bezorgd worden op zaterdag 23 december. In overleg kunnen we ze ook langsbrengen (max. 8 km vanaf Gorssel).

Oliebollen worden verkocht in complete zakken (10+1 stuks). Er kan worden gekozen voor 10+1 naturel of 10+1 krentebollen. Een combinatie van 5/5 is niet mogelijk. De flappen en beignets gaan per stuk.

Bestellen kan tot uiterlijk 16 december 2023.